easy moneny
راه های کسب درآمد از اینترنت
 
 
جمعه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : samaneh_alexa

آیا می دانید  بتهوون  (  بزرگ ترین موسیقیدان جهان ) ، که دچار مشکل ناشنوایی بود چگونه صدای ساز خود را می شنید ؟

 بتهوون ( Beethoven )   برای غلبه بر مشکل ناشنوایی خود از روشی جالب برای درک اصوات موسیقی استفاده می کرد.وی میله یی را به پیانوی خود متصل کرده و سر دیگر آن را میان دندان هایش نگه می داشت تا به این شکل ارتعاشات موسیقی از میان استخوان های فک به گوش داخلی اش وارد شوند.

  هم اینک کالج پزشکی در کالیفرنیا با الهام از شیوه شنوایی «بتهوون» سمعکی ابداع کرده است که امواج صوتی را از طریق دندان به مغز انتقال می دهد. سال آینده شیوه یی مشابه اما آسان تر ابداع خواهد شد که می تواند به افرادی که به ناشنوایی مشابه «بتهوون» دچار هستند، قدرت شنوایی ببخشد.

ناشنوایی یکجانبه حدود ۹ میلیون نفر را در امریکا تحت تاثیر خود قرار داده و توانایی تمرکز روی منابع دقیق صوتی را از آنها گرفته است. این پدیده می تواند فعالیت هایی مانند عبور از خیابان را خطرناک کرده و مکالمه در مکان های شلوغ را برای این افراد غیرممکن سازد.

مرکز پزشکی «سونیتوس» در سن ماتئو کالیفرنیا ابزاری کوچک را ابداع کرده است که دور دندان قرار گرفته و امواج صوتی را از طریق میکروفن کوچکی که در گوش فرد قرار دارد، دریافت کرده و آنها را به امواج ارتعاشی تبدیل می کند.

این امواج سپس از میان دندان ها و استخوان های فک حرکت کرده و خود را به حلزون گوش می رساند که در نهایت از این طریق به مغز وارد شده و به صوت تغییر شکل پیدا می کنند.

فرآیند رسانایی استخوانی درست مشابه فرآیندی است که انسان طی آن می تواند صدای خود را بشنود و می تواند دلیل اینکه چرا صدا پس از ضبط شدن متفاوت از آن چیزی است که به گوش انسان می رسد، توضیح دهد.

«کلینیک کلیولند» در اهایو این سمعک را به عنوان برترین ابداع پزشکی سال ۲۰۱۰ انتخاب کرده است.

این سمعک در حال آزمایش روی افراد مبتلا به ناشنوایی یکطرفه است و برخی نتایج اولیه نشان داده سمعک جدید کاملاً کاربردی بوده و صدمه یی به دندان ها وارد نمی کند و در عین حال می تواند قابلیت درک سخنان افراد را در محیط های شلوغ بهبود دهد.

شرکت «سونیتوس» قصد دارد پس از دریافت تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا در ابتدای سال ۲۰۱۰ طی سال آینده آن را تولید کرده و در اختیار افراد مختلف مبتلا به این بیماری قرار دهد.



جمعه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : samaneh_alexa

استفاده ازتلفن های همراه از ابتلا به بیماری الزایمر جلوگیری می کنند  .
نتایج تحقیقات یک موسسه پژوهشی آمریکایی بر روی موشهایی که به طور ارثی به بیماری الزایمر مبتلا بودند، نشان می دهد که تاثیر دراز مدت پرتو های الکترو مغناطیسی بر مغز این حیوانات موجب ترمیم نارسائی های حافظه و بازگرداندن نیروی حافظه آن ها به حالت طبیعی شده است.   

   “گری ارندش” یکی از پژوهشگران دانشگاه فلوریدا که سرپرستی این پژوهش ها را به عهده داشته گفته است که وی ابتدا به منظور اثبات اثرات زیانبار پرتو های الکترومغناطیسی بر سلول های مغزی و ازمیان رفتن حافظه انسان تحت تاثیر این گونه پرتوها دست به این آزمایشات زده است.
این پژوهشگر در مقاله ای که به همین مناسبت منتشر کرده می نویسد ،در جریان این آزمایشات بر روی موش هایی که درمراحل مختلف ضایعات حافظه ای قرار داشته اند متوجه شده است که این ضایعات نه تنها در اثر تابش پرتو های الکترومغناطیس شدت نمی یابند بلکه به تدریج از میان می روند.
ارندش گفته است که در طول این آزمایشات متوجه شده است که ” درست بر عکس ، این موش ها در صورتی که در سنین اولیه تحت تاثیر این پرتو ها قرار بگیرند از ابتلا به این بیماری ها مصون می مانند واگر آن ها را پس از ابتدا به بیماری حافظه در معرض این پرتو ها قرار بدهیم به تدریج این ضایعات در مغز آن ها از میان می روند”.
دکتر ارندش درگزارش مربوط به این پژوهش ها گفته است که میزان پرتو های مورد استفاده دراین آزمایش ها برابر با میزان پرتوهایی است که یک تلفن همراه روزانه به مدت دو ساعت بین ۶ تا ۹ ماه درکنار سر انسان قرار گیرد.
وی اضافه کرده است که درپایان این مدت پرتو های الکترومغناطیسی به تدریج باعث از میان بردن نوعی از پروتئین موسوم به “بتا امیلوید” درمغز انسان می شوند که پیدایش آن در مغز عامل اصلی بروز بیماری الزایمر شناخته شده است.
پژوهشگر مذکور ادامه داده است که” تابش این پرتو ها از تراکم این پروتئین بدخیم جلوگیری می کند” واضافه کرده است که ” این دست اورد ازآن جهت جذابیت دارد که به گمان ما گشایش حوزه کاملا تازه ای در زمینه دانش عصب شناسی محسوب می شود یعنی شناسائی تاثیرات درازمدت حوزه های الکترومغناطیسی بر روی حافظه انسان.”

به گفته این پژوهشگر دستآورد مذکور موجب امیدواری بیشتر جامعه پزشکی نسبت به امکان درمان بیماری الزایمر بدون استفاده از داروهای بالقوه زیان آور خواهد شد.

 



سه شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : samaneh_alexa
یکی از کارشناسان گیاهان دارویی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از گیاهان دارویی که همواره در صنایع داروسازی مورد استفاده قرار گرفته، گیاه رازیانه است.

به گزارش افکارنیوز ،قاسم یوسفیان در گفت‌وگو با (ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری- افزود: رازیانه یک گیاه پایا با ساقه‌ای بلند و شاخه‌هایی چتری شکل است که در انتهای شاخه‌ها بته‌های گل وجود دارد، ریشه این گیاه از نوع غده‌ای و به شکل پیاز است، این گیاه معمولا در نواحی کوهستانی می‌روید و بیشتر باید آن را در دل سنگلاخها جستجو کرد.

وی ادامه داد: از میان کشورهایی که رویشگاه این گیاه هستند، می‌توان به ایران و کشورهای حوزه مدیترانه و چند کشور اروپایی اشاره کرد.

یوسفیان تصریح کرد: رازیانه نوعی گیاه دارویی است که مصارف مختلفی دارد، تمام بخشهای این گیاه یعنی ریشه، دانه و برگ آن خوردنی است و دارای خواص فراوان دارویی است، به طور مثال استفاده از دانه‌های رازیانه، هضم غذا را آسان‌تر می‌کند و در از بین بردن کرم روده در کودکان موثر است، همچنین تقویت کننده چشم و تسکین دل درد است.

وی اظهار کرد: استفاده از روغن تخم رازیانه در از بین بردن انگل، درمان سرفه و تسکین آسم موثر است، همچنین افزایش شیر مادر، کاهش کلسترل خون و فعال کننده مغز از دیگر فوایدی است که برای رازیانه می‌توان بیان کرد.

یوسفیان اظهار کرد: مصرف زیاد رازیانه می‌تواند شدیدا مضر باشد و سبب ایجاد ناراحتی‌های پوستی، حالت تهوع و ایجاد تنگی نفس شود، بنابراین در مصرف این گیاه باید تعادل را رعایت کرد.



سه شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:17 ::  نويسنده : samaneh_alexa

 

این روزها خیلی از ما دچار مشکلاتی چون عطسه، تنگی‌نفس، آبریزش بینی، خارش، چشم‌های متورم و اشک‌آلود و… هستیم و مقصر همه این علائم چیزی نیست جز گرده‌ انواع گیاه‌ها و گل‌ها. این آلرژی‌های فصلی به‌شدت آزارمان می‌دهد و گاهی در کارهای روزانه‌مان اختلال به‌وجود می‌آوردند اما برای خانم‌ها مسئله‌ای دیگر نیز مهم است؛
خراب‌شدن زیبایی چهره‌شان. چون التهاباتی که روی صورت به‌وجود می‌آید به‌راحتی آرایش را خراب می‌کند و به این راحتی‌ها هم پوشانده نمی‌شوند.

در اینجا می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه با وجود حساسیت زیبایی چهره خود را حفظ کنید. هم راه‌های پزشکی، دارویی و طبیعی را یادبگیرید و هم  عوارض حساسیت را در چهره خود کم‌رنگ کنید.
وقتی لب‌ها ورم کرده‌اند
در بعضی از میوه‌ها و سبزی‌ها، پروتئین‌هایی به نام«پروفیلین» وجود دارد. پروفیلین‌ها ترکیباتی هستند که در گرده‌های گیاهان و گل‌ها هم وجود دارند، بنابراین درست مثل زمان گرده‌افشانی گل‌ها درصورت مصرف این مواد‌غذایی هم نشانه‌های حساسیت‌زا تشدید می‌شوند.

ورم کردن لب، خارش و قرمزی چشم و بینی از نشانه‌هایی است که معمولا بعد از خوردن این مواد بروز پیدا می‌کند. موز، دانه‌های آفتابگردان، خیار، کدوتنبل، هندوانه، هلو، کرفس، گوجه‌فرنگی، کیوی، بادنجان و پرتغال از جمله مواد‌غذایی هستند که ممکن است علائم آلرژی فصلی را تشدید کنند.
در کنار همه این موارد مصرف سیب‌زمینی خام، توت‌فرنگی و باقالا هم در فصل بهار می‌تواند با نشانه‌هایی مثل ورم کردن دست‌ها و ایجاد کهیر همراه شود. بنابراین افرادی که به آلرژی‌های فصلی دچار هستند، معمولا با خوردن این مواد شاهد تشدید حساسیت‌شان می‌شوند.
 چای‌هایی که زیبایی را به لب‌ها بازمی‌گردانند
در چای سیاه، ماده‌ای به نام «تانین» وجود دارد که می‌تواند بافت‌های بدن را جمع و کوچک کند و به همین دلیل این ماده می‌تواند در کاهش ورم لب‌ها تاثیر زیادی داشته باشد، ‌کافی است یک چای کیسه‌ای را در آب‌گرم قرار دهید بعد بیرون بیاورید و اجازه دهید خنک شود و بعد روی ورم لب‌ها بگذارید.

علاوه بر چای سیاه بابونه هم می‌تواند به کاهش ورم لب‌ها کمک کند. کافی است مقداری بابونه خشک را در پارچه‌ای نازک یا توری بریزید، بعد آن را در آب گرم قرار دهید و بعد بیرون بیاورید و اجازه دهید خنک شد، حالا روی ورم لب‌ها بگذارید تا تورم آن‌ها را کاهش دهد.
 رژلب‌های براق را کنار بگذارید
برای این‌که بتوانید کمی روی ورم لب‌ها را بپوشانید، می‌توانید روی آن‌ها کمی پودر بزنید و بعد رژلب‌تان را استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه در این دوران از رژلب‌های براق استفاده نکنید چون این رژ‌ها لب‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهند و در نتیجه التهاب لب‌ها بیشتر به چشم خواهد آمد.
وقتی چشم‌ها قرمز و متورم است
چشم‌ها ممکن است به دلیل آلرژی قرمز و پف‌آلود شوند و تا حد زیادی زیبایی صورت را کم کنند و باعث شوند که خستگی بیشتر از همه خود را درصورت نشان دهد،  البته خانم‌ها می‌توانند با تکنیک‌های آرایشی کمی این التهاب را بپوشانند ولی مشکل اینجاست

که بعضی‌ها به دلیل آلرژی چشم‌های‌شان دچار خارش و سوزش بسیاری هم می‌شود و این کار را خیلی مشکل‌تر می‌کند چون خاراندن چشم‌ها می‌توانند تمام تکنیک‌های آرایشی را خراب کند و در نهایت آنچه به جا می‌ماند، چشمانی قرمز و ملتهب باشد.
 فرمژه چهره را باطراوت‌تر می‌کند
استفاده از فرمژه می‌تواند به شما کمک فراوانی کند، به‌خصوص کسانی که آلرژی‌شان به‌گونه‌ای است که چشم‌های‌شان خواب‌آلود و خسته به‌نظر می‌رسد، وقتی مژه‌های‌شان فر شود، این خواب‌آلودگی کمتر خود را نشان می‌دهد و چهره باطراوت‌تر به‌نظر می‌رسد.
 قطره‌های ضدالتهاب را بشناسید
از آنجا که اکثر علائم حاد بیماری ناشی از آزاد شدن هیستامین در بافت ملتحمه است، استفاده از
قطره‌های چشمی آنتی هیستامین برای پیشگیری از بروز علائم ناشی از حساسیت مفید است. همچنین در موارد حساسیت خیلی شدید می‌توان با نظر چشم پزشک از قطره‌های استروئیدی برای مدت کوتاهی استفاده کرد.

همچنین قطره‌های دکونژستانت قرمزی چشم را کم می‌کنند و در نتیجه ظاهر فرد بهبود پیدا می‌کند اما این قطره‌ها اثری روی خارش ندارند. البته درصورت مصرف طولانی مدت، خود این قطره‌ها می‌توانند باعث تحریک و قرمزی چشم شوند.
به علاوه پس از چند روز مصرف مداوم چشم اصطلاحا به این قطره‌ها عادت می‌کند و قطره بی‌اثر می‌شود و حتی ممکن است در اثر ‌مصرف نکردن قطره چشم شدیدا قرمز شود.
 لنزهای روزانه بگذارید
اگر لنزهای تماسی می‌گذارید، توصیه می‌کنیم که در فصل‌هایی که آلرژی دارید از لنزهای روزانه یک‌بار مصرف استفاده کنید تا در پایان روز دور بیندازید و در این صورت تمام عوامل آلرژی‌زا که روی لنز جمع شده‌اند
دیگر به چشم شما بازنمی‌گردند و راهی سطل خاکروبه می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهند، این لنزها علائم ناشی از آلرژی را بسیار کاهش می‌دهند و در نتیجه مجبور نمی‌شوید به دلیل آلرژی دست از زیبایی خود بکشید و عینک بزنید.
خط چشم سفید، قرمزی‌ها را می‌پوشاند
برای این‌که بتوانید قرمزی چشم‌های‌تان را بپوشانید به‌دنبال خط چشمی صدفی و سفید باشید تا داخل چشم‌ها بکشید، مداد سفید می‌تواند اثر قرمزی چشم‌های شما را خنثی کند و باعث شود

چشم‌های پف‌آلود بیشتر بزرگ‌تر به‌نظر برسند به‌خصوص این‌که گاهی آنقدر چشم‌ها متورم می‌شود که انگار باز شدن‌شان سخت است اما مداد سفید کمی این حالت را می‌پوشاند.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:15 ::  نويسنده : samaneh_alexa

یک باغبان مشهور انگلیسی باغ هفت طبقه‌ای با داربستهای بلند ۲۴ متری طراحی کرده که در طبقه هفتم آن یک خودرو فرسوده و در طبقه ششم آن استراحتگاهی مفروش با گیاهان معطر قرار دارد.به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر،دیارمود گاوین طراح باغ هفت طبقه انگلیسی با اشاره به این که این باغ ۲۴ طبقه از باغهای معلق بابل الهام گرفته است، اظهار داشت: این باغ برج مانند برای انسانهایی است که به بلندیها فکر می کنند.

در این باغ بیش از سه هزار گیاه از درختهای مختلف تا آفتابگردان کاشته می شود و در طبقه هفتم آن یک خودرو فیات ۵۰۰ فرسوده قرار می گیرد که طراح باغ آن را در یک باتلاق پیدا کرده است.

 

خودرو فیات ۵۰۰ که قرار است در طبقه هفتم باغ قرار بگیرد

از دیگر ویژگیهای عجیب این باغ قرارگرفتن یک کاروان به سبک آمریکایی در طبقه سوم و یک گلخانه ویکتوریایی در طبقه چهارم این باغ است. همچنین در مرکز این باغ یک آسانسور قرار داده شده است که یک نفر با لباس متصدی آسانسور در هتلهای دهه ۱۹۲۰ نیویورک درکنار آن می ایستد.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


اگر به دنبال پولدار شدن هستید پس فرصت را ازدست ندهید به ما بپیوندید
آخرین مطالب
پيوندها

با سلام به شما دوست عزیز مارا برای تبادل لینک گر چه شایسته نیستیم که در کنار وبلاگ زیبای شما باشی انتخاب کنید.ممنون میشم..............................





نويسندگان


Alternative content