easy moneny
راه های کسب درآمد از اینترنت
 
 
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 21:30 ::  نويسنده : samaneh_alexa

سيم زرد رنگ ( + ‌Battery )

كه هنگامي كه بخواهيم پخش را بطور مستقيم و بدون استفاده از سوئيچ روشن كنيم از آن استفاده مي كنيم.

سيم قرمز رنگ ( ACC )

كه هنگامي كه بخواهيم پخش را با استفاده از سوئيچ ( مرحله دوم سوئيچ) روشن كنيم از آن استفاده مي كنيم و با بستن سوئيچ پخش هم خاموش مي شود.

سيم مشكي رنگ ( - منفي)

كه براي اتصال به منفي بدنه استفاده مي شود

سيم آبي رنگ ( System Remote Control )

كه براي فرمان دادن به آمپلي فاير و روشن كردن آن مورد استفاده قرار مي گيرد.

سیم ریموت که با رنگ آبی مشخص میشهREMOT

سيم نارنجي رنگ ( ILL )

اين سيم براي مواقعي استفاده مي شود كه بخواهيم همزمان با روشن كردن چراغ هاي پشت آمپر و كوچك ماشين ، چراغهاي پس زمينه پخش هم روشن شود .

سيمهاي اسپيكرهاي جلو و عقب

سيم هاي خاكستري رنگ( بدون خط مثبت و خط دار منفي) براي اسپيكرهاي جلو سمت راست.

سيم هاي سفيد رنگ( بدون خط مثبت و خط دار منفي) براي اسپيكرهاي جلو سمت چپ.

سيم هاي بنفش رنگ( بدون خط مثبت و خط دار منفي) براي اسپيكرهاي عقب سمت راست.

سيم هاي سبز( بدون خط مثبت و خط دار منفي) براي اسپيكرهاي عقب سمت چپ.

سيم آنتن هم كه كاملا مشخصه و در انتهايش سوكت مخصوص آنتن نصب هست. روش نوشته ant

1سری خروجی های rc داره که واسه وصل کردن پخش به آمپلیفایر هستن

RC که روش نوشته SW مال سابه و همینطور RC :که روش نوشته REAR استیج عقب و RC FRONT مال استیج جلوست...

 



پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 21:27 ::  نويسنده : samaneh_alexa

سرانجام نیسان تصاویر رسمی از مدل تازهJuke-R را پس از مدت ها انتظار منتشر کرد. بر اساس این تصاویر مدل تازه با ظاهری تهاجمی تر و تغییراتی در گلگیرها و چرخ های 20 اینچی ارایه شده است.در فضای داخلی نیز طراحی جالبی برای صندلی ها ، صفحه نمایش و فرمان این خودرو درنظر گرفته شد است.بنا بر گزارش ها از نظر عملکرد نسیان Juke-Rبا مهندسی مجدد و به شکل ارتقاء یافته با موتور 3.8 لیتری توربوشارژ V6 و سیستم AWD 480 اسب بخار قدرت دارد.نیسان Juke-Rاواخر این ماه گذراندن مراحل تست را آغاز خواهد کرد.


 

   

   

   



پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 21:22 ::  نويسنده : samaneh_alexa

در حالی که همه انتظار داشتند تا جگوار در نمایشگاه فرانکفورت امسال به مناسبت پنجاهمین سال ساخت مدلE-Type، نمونه‌ای امروزی از این مدل را رونمایی کند، این شرکت با کانسپتی که بیش از همیشه با گذشته این شرکت فاصله دارد به آلمان می‌رود تا با پورشه رقابت کند

   

.

جدیدترین کانسپت جگوار به نامC-X16 یک خودروی دو نفره درمحدوده قیمت پنجاه هزار پوند است که بر روی پلتفرم آلومینیومی نسل بعدیXK سوار خواهد شد و با ترکیبی از یک موتور بنزین و یک موتور الکتریکی حرکت خواهد کرد.

ظاهر این ماشین به جز در عقب آن و چند گوشه کوچک، نه تنها بهE-Type شباهتی ندارد بلکه اولین خودروی این کارخانه از زمان تولیدE-Type است که بدون جلو پنجره بیضی مشهور جگوار تولید می‌شود.

یان کالوم، مدیر طراحی جگوار به خاطر فاصله گرفتنش از تاریخ جگوار و طراحی خودروهایی با ظاهر مدرن با انتقاد‌هایی روبرو بوده اما خودش می‌گوید خلق دوبارهE-Type امکان ندارد و کار او این است که خودرویی برای قرن بیست و یکم بسازد.

این ماشین به طور مشخص با مدل‌های گرانتر پورشه کیمن و مدل‌های ارزان پورشه ۹۱۱رقابت خواهد کرد. این بازار چندان بزرگی نیست. بیست سال پیش در اوج محبوبیت این کلاس،  سالانه ۱۳۰هزار دستگاه ماشین فروخته می‌شد، اما در سال ۲۰۰۸فروش این کلاس به پنجاه هزار دستگاه کاهش یافت و اکنون پیش بینی‌ می‌شود چنین خودروهایی سالانه هفتاد هزار دستگاه فروش داشته باشد.

علاوه بر اینکه این ماشین نمی‌تواند درآمد جگوار را بالا ببرد، چندان با برنامه ساخت خودروهای با آلودگی کم این شرکت هم هماهنگ نیست. با این حال جگوار می‌گوید این ماشین را خواهد ساخت چون به روند مدرن شدن این مارک کمک خواهد کرد.

   



طول این کانسپت ۴۴۰۰میلی‌متر است. موتور بنزینی این ماشین شش سیلندر با حجم سه لیتر است که می‌تواند ۳۷۵اسب بخار نیرو تولید کند. علاوه بر این، یک موتور الکتریکی هم با قدرت ۹۴اسب بخار روی این ماشین سوار است و مجموع این دو موتور سرعت ماشین را در عرض ۴.۴ثانیه به صد کیلومتر در ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت این ماشین هم ۳۰۰کیلومتر در ساعت است.  ماشین با موتور الکتریکی خود می‌تواند تا حداکثر هشتاد کیلومتر در ساعت برای مسافتی کوتاه حرکت کند.

طراحی داخل ماشین به طور کلی با روش جدید جگوار متفاوت است. این را می‌توان به راحتی از طراحی دنده ماشین فهمید که برخلاف مدل‌های فعلی جگوار به صورت یک سیلندر نیست و به دنده‌های معمولی شبیه است. با توجه به اینکه این خودرو یک کانسپت است باید انتظار داشت در صورتی که این ماشین به تولید انبوه برسد، تغییراتی مخصوصاً در داخل آن داده شود.

هنوز جگوار به طور رسمی اعلام نکرده که آیا این ماشین را خواهد ساخت یا نه، اما یان کالم می‌گوید این کانسپت برای تولید انبوه هیچ مشکلی ندارد.

   



درباره وبلاگ


اگر به دنبال پولدار شدن هستید پس فرصت را ازدست ندهید به ما بپیوندید
آخرین مطالب
پيوندها

با سلام به شما دوست عزیز مارا برای تبادل لینک گر چه شایسته نیستیم که در کنار وبلاگ زیبای شما باشی انتخاب کنید.ممنون میشم..............................





نويسندگان


Alternative content